6 April

Haha jag insåg precis att jag glömmer hälften av vad jag tänkte skriva.. Det roliga med det som jag skrev förut om att jag inte hämtade ut väskan i Melbourne var just det att jag faktiskt skulle ha gjort det.. Så när jag skulle checka in på morgonen så kunde jag inte göra det eftersom att jag inte hämtat min väska! haha som tur var hade de tagit hand om den (och det var ju perfekt för mig som slapp släpa på väskan hela natten!:D)

Och på väg hem ifrån regnskogen så stannade vi och hade picknick, samtidigt som några kineser.. ehm japaner? vi säger kineser.. och de fick låna Dougs kikare lite och blev jätte glada! haha.. När vi sen satt och åt kom de me sina specialnudlar å sa att vi var tvugna att smaka, mkt goda så det blev ganska mkt för min del :D Och sen kom de me världens största vattenmelon så jag fick ofra mig på den också. Glad, ja-a :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0