5 April

Flygningen ifrån HongKong gick bra, hade två säten så kunde ligga ner och sova, riktigt skönt! Ibland är det bra att vara kort ;) Jag kom till Melbourne runt 22 och eftersom att tjejern på Arlanda sa att jag INTE behövde hämta ut mitt bagage så gick jag direkt till en bänk på flygplatsen för att få lite sömn, mitt plan till Brisbane gick 09.00 dagen efter.. Jag ställde om klockorna och la mig å sov, vid 02.00 vaknade och insåg att jag inte skulle kunna somna om, så gick och satte mig på ett café och spelade kort med mig själv för att få tiden att gå.. Jag kollade på klockan, 06.00 YEEES tänkte jag, inte lång tid kvar.. så kollade jag på tv'n med avgångar som jag tidigare hade ställt min klocka efter, 05.00.. Ehmm? Juste FAN de ställde om till vintertid, så jag fick snällt vänta en timme extra, kul!

Tillslut gick iaf planet och jag kom till brisbane :) Kan tillägga att jag somnade 18.30 igår, haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0