5 April

Paret jag bor hos är jätte snälla! De har lite fix ideér å så, men a dom är snälla och det är väl det som räknas? :) När jag kom fick jag ett litet påskägg fyllt med choklad, gott!

Får se hur länge jag stannar här, det ska vi ta reda på imorgon. Det har blivit något missförstånd så Doug å Judy viste inte att jag skulle komma förns i torsdags och de kommer att ha 4 st till här i mitten av månaden.. Men det löser sig nog :)

Som jag nämnde somnade jag 18.30 igår, hyffsat trött! Och idag var det uppgång 06.30, vi var lediga ifrån skolan eftersom att det är påsk så vi åkte upp till en regnskog! jag fick se små kängurus (vet inte vad de heter, men de är de minsta i släktet kängurus, de blir bara ca 30-40 cm, vanliga kängurus kan bli nästan 2 m!) Annars var det väldigt mycket pappegojor och ödlor, som tur var såg vi ingen orm! Jag har även fått information om alla träd i hela skogen! Haha... På hemvägen stannade vi på en Alpaca farm, så söta! Roy ska följa med mig hem :)

Nej, nu ska jag fixa det sista och sen sova, imorgon ska jag gå upp 05.45 för att hinna köpa busskort innan skolan börjar, Doug följer med mig så att jag fattar hur man stannar bussen och sen hittar! haha

Jag inne i ett träd, haha



Min nya bästis, Roy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0