13 April

Haha så dålig uppdatering är det väl inte? jag tycker att jag är ganska duktig så sluta klaga :D
Dem som är dåliga är ni som inte lämnar några kommentarer! Av 40 st på en dag bör väl någon skriva ngt kul? eller....? :) Vore ju lite kul att veta vilka som faktiskt läser det här.. haha

Mina spin klasser har börjat nu vilket innebär att jag har advance discussion som jag har sagt innan.. Det är faktiskt ganska kul Stacey är en grym lärare! Vi börjar med att få ett ämne (idag var det fashion) å sen så ska vi brainstorma å sen ska vi diskutera saken, killarna påstod idag att tjejer köper en massa onödiga kläder som de absolut inte har någon användning av! Och vi tjejer kunde inte mer än hålla med, haha det blev faktiskt en ganska kul diskusion :)

Vidare hade vi vanliga lektioner med Luica som förövrigt också är grym, tänk vad mycket roligare engelskan i skolan hade varit om man hade haft dem som lärare.. Idag fortsatte vi med det som vi började med igår (man skulle berätta lite om sin hemstad) det var en ganska bra läxa för mig eftersom att folk hela tiden frågar om sthlm och jag inte har ngn aning om något (nu vet jag en massa). Tills imorgon ska vi skriva om en stad som är känd för sin politik eller religion.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om än.. Tills på torsdag ska vi skriva om ett samhällsproblem och tills på fredag (jag får göra den tills på torsdag eftersom att jag inte ska till skolan på fredag) ska vi ha läst en text och svarat på en fråga.. mycket läxa alltså, haha kanske tar en timme att göra allting = mkt!

På fredag skolkar jag alltså! Nej så farligt är det inte, utan jag ska åka med skolan till "The Great Barrier Reef" så vi åker ifrån skolan kl 7 a.m. å kommer hem på söndag! De två norska killarna ska också med och den tyska killen som jag har skrivit om innan, han som är sjukt borta, haha Tobias tror jag att han heter :) Får bara hoppas på att vädret blir bra för igår regnade det och idag har det varit kallt, dvs 20 grader..

Nej jag ska göra klart alla läxor för imorgon tror jag att det kanske vankas utgång :) Tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0