11 April

Igår var en mycket lyckad dag :D
Jag klev upp vid 06.30 och gjorde mig iordning för en dag med vatten å lek! Dvs en massa sunlotion på!
Jag tog bussen in till city, och likt en äkta turist tog jag sedan fram kartan för att hitta till Roma city station! Hittade och var lite tidig, började prata med en tjej i typ min ålder som också stog och väntade på folk och jag kan säga att Alex var ganska förvånad när han kom och jag stod å pratade med henne! haha

who was that? did you know her? hmm weird, haha

Walter och Kritika kom också.. vi skulle ha varit 8-9 st men blev bara 4 :) Walter ifrån Burma (han är kines..) och Kritika ifrån Indien (=

Alex och Walter var minst sagt exalterade och hoppade och sprang som små barn när vi kom fram till Wet n wilde! Men efter ett par åk kollade Walter på mig och utbrast "hey guys, have you thought of that Sophie always are at the front of the queue of us ..  she is always the one who moves forward fastes, I think she is the one looking forward to this the most!" och Alex utbrast då "yeah, she dont say anything but she are jumping up and down inside!.. Haha vilket påhopp.. kanske var sant, men bara kanske!
Det var iaf en väldigt lyckad dag, vi hade väldigt roligt och Micke som också har varit där kan ju intyga att det är en grym park! Ett måste om man är här!! :D

Tyvärr blev det inte så många bilder, Alex var den enda som hade en vattenkamera och han glömde den hemma.. Varken jag eller Kritika ville ha me oss våra kameror in eftersom att dom skulle förstöras av vattnet då :P men jag ska bli bättre på att ta kort, kanske...

Jag och Kritika ska nog ut i veckan ngn gång, kul :)

Idag har jag legat på "stranden" inne i stan.. vi har haft 35 grader och jag har bokstavligen smällt flera gånger om.. haha

Nej, nu är det middag! tjipp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0