Sverige

Frågan e vad jag har gjort sen jag kom hem ifrån älskade Australien.. Jag har haft fullt upp nästan hela tiden och har knappt hunnit med att sakna Aussie (sjäälvklart har jag gjort det) men ni vet hur det är, man tänker inte så mkt på det när man har saker att göra hela tiden!

Jag har varit på flera studenter, mina underbara vänner Jessica, Tove, Alice, Maria och Emelie har gått ut så självklart har jag varit med och firat dem! Jag har också firat min kusin som tog studenten i skåne, mkt trevligt!

Jag har varit i Göteborg och skrivit SAT provet, och JA matten var grymt svår. haha

Jag har gått en utbildning i Alkoholservering och droger och haft världens bästa föreläsare!

Jag har börjat träna lite.. lite..

Har jag gjort ngt mer? möjligt men vi slutar här

Nu ska jag kolla på bilder ifrån Australien älskaar bilderna på oss med Collin och Patric så jävla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0