StanSolInlines

Imorse vaknade jag tidigt (väcktes av alarmet) och hoppade upp ganska pigg.. Gjorde en frulle med yoggi flingor banan och jordgubbar och kände att livet var ganska bra! Sen mötte jag upp bästis och åkte in till stan där vi fixade lite små saker, lämnade tillbaka ett par jeansshorts på Zara, men ska byta igen. haha fan måste börja prova sakerna i affären.. sen köpte jag en bikiniöverdel på h&m, en som jag kollat på länge och som dom äntligen hade! Kan bli riktigt snygg ihop med shortsen ;D

Sen mötte jag upp Pappa och Charlotte för lite sushi! mkt gott, har bara ätit det en gång sen jag kom hem ifrån Australien.. helt sjukt! Åt ju det varje dag däröver.. åhh nu saknar jag mina och Martines sushi stunder! Hade tom med det på en lektion, haha.. kaanon

Hem för att tillbringa ngn timme i den underbara solen, en fruktsalad å musik på så var det bara att njuta av värmen! ÅHH vad jag ÄLSKAR solen :)

Dagen slutade med fys och idag hade vi skridskoteknik med ehm jag har fan glömt namnet, duktig e han iaf. Inlines var det som gällde och jag  kan säga att det fan är en annan sak att åka inlines än att åka skridskor.. men tror att det kommer att bli riktigt bra när vi går på is :)
När vi rullade in på parkeringen stannade vi och dunkade på högsta volym på sterion, Maria hoppade in i bilen och sara å Olle hoppade på bilen, så körde vi party. haha så jävla störa.. Efter träningen vägrade dem låta oss åka så de sprang och öppnade alla dörrar medans Johanna sprang efter och stänge dem.. Det slutade med att Maria och Olle satt i bagageluckan=P haha.. mongon <3

Nu borde jag städa rummet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0