Onsdag

Idag har det varit riktigt bra väder, skönt :) Har legat ute i solen och ätit jordgubbar hela dagen, riktig lyx!
Kvällen har spenderats på Solvalla med Addes jobb, faktiskt mkt trevligt :) Jag körde taktiken att spela på hästar med coola namn, gick lite upp å ner kan jag säga= haha

Vid första loppet gick jag och Micke ner och ställde oss vid staketet å jag frågar Micke om det är okej att ställa sig på trappsteget om man är kort varpå killen bredvid oss börjar skratta.. När Mickes häst springer förbi utbrister han "kolla den ser riktigt bra ut, den är så blank och fin.. dom har nog borstat den" och grabben bredvid oss kollar en en gång lite konstigt på oss och garvar.. ehm haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0