Mysdag

Idag har det faktiskt inte hänt så mkt.. eller det har det kanske.. dagen började med att jag fick ett samtal av pappa som tagit sig upp till landet som berättar att ngn har tagit sig in i vårat hus och snott all sprit.. tur i oturen är ju att dem bara tog spriten, men lite tråkigt är det ju, pappsen hade samlat på sig alla olika vodka smaker som finns, och de var ju självklart uppe på landet så nu är det bara att starta om samlingen!

Jag fick även ett samtal av Lasse som frågade om jag var intresserad och va me på en filminspelning.. vi ska spela in ngn informationsfilm åt svenskaspel och jag fick med mig Lina och Teresia på det hela så vi kör på tisdag.. Hockey hunken Henrik Lundqvist ska vara med så det e ju nice.

Annars har jag legat och solat. Solat och smällt i mig jordgubbar.. så sjukt jävla gott

Jag var också en sväng i stallet med Regina och träffade Acke :D <3

Kommentarer
Postat av: tovfä

varför fick inte jag reda på denna info, blev ju nästan intresserad soffy!

2010-06-24 @ 22:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0