Midsommar

Idag har jag mått sådär. Vad fan hände igår? haha fam. Berg hade fest ute på Gräddö, en mkt trevlig tillställning! Jag höll mig till Mats och Lina och man kan ju inte annat än skratta i deras sällskap :) Natten avslutades med mys på bryggan med Kitty och Andreas och sen gick vi hem och åt paj, gott :D Det blev kanske lite mkt dricka, men sånna kvällar måste man också få ha :)

Midsommarafton var jag på Gräddö med Regina, Fam. Lyfors var även på besök och vi hade det riktigt mysigt :) God mat, underbart väder och världens bästa sällskap. Kan lova att livet har varit sämre! Kvällen avslutades med badtunna vilket alltid är lika mysigt, så jävla härligt att sitta där å kolla ut över vattnet å bara chilla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0