I wanna grow old with you

Jag har nästan varit duktig nu, har påbörjat städningen av mitt rum och har nu packat upp allting ifrån Aussie. Bättre sent än aldrig eller vad man nu brukar säga. Går iof inge vidare eftersom att jag hamnade här, försöker bestäma mig för om Simon Helg är snygg eller inte. Å ena sidan är han det, å andra sidan inte. Jag kan nog inte riktigt placera hans utseénde, jag sätter honom under kanske listan sålänge.

Lite senare ska jag bege mig till Solna och träffa en gammal bekant, kan ju bli hur som helst. haha, tycker inte ni att det är jobbigt ibland när ni ska träffa en person som ni inte har träffat på flera år? det kan lixom bli en liten jobbig stämning, man vet inte riktigt hur man ska bete sig typ. Förövrigt på tal om det, kan man typ gå en kurs i hur man beter sig kring människor? för jag är fan seriöst socialthandikappad. Jag kanske borde ha en person bredvid mig hela tiden som kan berätta för mig vad jag ska göra, typ "nu ska du inte hoppa å skrika.. henne ska du krama å henne ska du bara ta i hand med" det vore ju kanon. Ngn som kan ta på dig det arbetet? Tack!

Nu ska jag fortsätta att städa. men först ska jag äta, jag gillar mat.

Vi kan köra en liten hiss också, kul att läsa Jimmy


Kommentarer
Postat av: J

TAck och bock!

2010-06-17 @ 02:17:27
URL: http://jimmya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0