8 maj

Heej hopp! Befinner mig nu i Hervey bay, vi ska bege oss till Fraser Island imorgon eller pa mandag!

Senaste tiden har varit galen! haha i torsdags hade EF fest och jag tankte inte ga men blev sa klart overtalad till det! Jag och Juan (han bor i samma hur som mig) tog taxi hem nar de stangde vid halv 3 (kom hem vid 3) och vi gick upp kl 6 for att hinna till skolan! Jag kan saga att det inte var manga som var i skolan! haha duktigt av mig att vara dar, ja-a!

Efter skolan fixade jag och Martine allt med Sydney!! Vi aker den 15 och kommer tillbaka den 18!! awesome :D kommer bli grymt kul! Och nar vi bokat den tog jag snabbt en buss hem slangde i mig middag och bytte klader innan jag akte till universitetet och traffade Achyut och Andrew och deras kompis.. vi spelade biljard och jag kan beratta att jag vann alla 3 ganger! haha vi spelade i lag och jag var bast! ehmm
Vidare ut da kom aven Thu :) Vi motte upp Vegard, Eirik, Kajsa och Martine ocksa.. det var kajsas sista kvall..  Hon akte hem idag.. :( men det blir snart reunion i GBG sa det e luugnt! haha

Blev en riktigt galen kvall! sjukt kul :D blev dock lite stressigt imorse nar jag skulle packa allt infor helgen, men jag tror jag har med allt sa det e kanon :D

Annars vet jag inte sa mkt mer..

Anna du kan skicka ett mail till mig: [email protected]  med fragor sa svarar jag pa det nar jag kommer hem pa tis eller ons!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0