6 maj

Nu kör vi lite aggro... FAN vad dyrt det är i det här landet.. vad kostar en Magnum glass i Sverige? typ 20 va?? här kostar den 26.. 26 jävla kronor.. Mars, Twix, Snickers: två för 10 på turken.. Här kostar EN 16 kronor..

Aja imorgon kommer iaf ALLA mina pengar att försvinna.. ska boka resa till Fraser i helgen och till Sydney nästa helg.. tur att man ska hem snart så att man kan börja spara :P haha

Nu är det middag följt av utgång, det ska blii SÅ kul att gå upp kl 6 imorgon :)

Om vi nu ska vara lite glada så vaknade jag upp i morse vid 6 och fick pannkakor serverade till frukost! Juan fyller år idag så Judy stekte pannkakor till oss, mkt gott med 3 kilo nutella och jordgubbar till :D Och efter skolan låg jag på stranden, så nu är jag röd! passar perfa till min rosa klänning.. haha

Har jag sagt att jag älskar det här landet? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, glass som är så gott. :P

2010-06-03 @ 13:01:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0