3 maj

Är på för fullt, haha känns verkligen som sommar när man har en spellista med Tomas Ledin, Gyllenetider (och Fronda;) )

Idag är det måndag och helgdag vilket innebär att alla butiker är stänga.. Jag har hängt på city beachen men tyckte det blev för kallt runt 3 när solen gick i moln å det typ bara var 23 grader så då åkte jag hem! haha

Igår bangade jag utgång och myste med bbq på stranden ist.. tänkte bara chilla hemma, följde derbyt på nätet och sen pratade jag med mamma och kort efter att vi hade lagt på ringde dom å tvingade mig till beachen vilket var mkt trevligt :D

I lördags var jag ute, galet. haha var en kille som fyllde 21 (jag är sämst på namn, fan) men han var iaf en riktigt skön lirare vi hängde på en klubb som hette Friday den var riktigt bra, älskade uteserveringen som var ut mot vattnet :) Det var jag och typ 10 killar (Achyuts kompisar och deras kompisar typ) Achyut var dock inte med eftersom att han skulle upp å jobba tidigt.. Jag fick en ballong som dem knöt runt min handled, en mkt fin en och bartendern ritade hjärtan på mina drinkar.. kan det bli bättre? ;) Jag blev kompis med vakterna också så nu måste jag tillbaka eftersom att jag lovade dem det.. haha bra ursäkt (=

Annars vet jag inte riktigt vad som händer hänger en del på/i (vad fan säger man?!) Gold Coast.. Lovely! Imorgon börjar morgon lektionerna, vilket kommer bli sjuukt jobbigt! Men det är skönt att man har dagen för sig själv efter :) På onsdag ska jag till frisören (äntligen!!)

En sak är iaf säker: 4 veckor till är för kort tid!! Ge mig några månader iaf.....

Och gällande Sydney funderar jag på att åka tors-mån om jag hittar en billig flygbiljett...

Happyface med Ballongen



Efter en dag på stranden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0