28 april

Haha det är onsdag idag va? vi kör på det..

Jag vet inte riktigt vad jag har gjort sen sist men det har säkert hänt ngt kul.. I måndags var jag iaf på Gold Coast (i Gold Coast?) ehhm... Åkte med Achyuts kompis Andrew skönt att slippa ta tåget/bussen för en gångs skull! Var iaf en nice dag! 23 grader i vattnet och upp mot 30 i luften.. när vi kom badade vi i ca 1 timme, sjuukt jobbigt.. haha är ju så stört höga vågor hela tiden och man dras ju med av strömmen så man måste ju hålla koll på vart man är hela tiden.. när jag tröttnat på allt salt blev det lunch och sen var vi på stranden i typ 1 timme innan vi åkte hem igen för att kolla på film, mkt bra film måste jag säga!! den bästa jag har sett.. haha.. jag somnade efter 5 minuter och sov sen i 2 timmar så blev inte mycket film för mig =) Tyvärr inga bilder ifrån dagen eftersom att jag glömde kameran hemma :)

Igår åkte vi skridskor (jag åkte inte så mkt, stog mest å skrek på Tobias hur hanskulle göra) hyrskrdskor, tummen upp för det? ehmm.. som ni kanske såg på bilden innan så var det plastskridskor och ett par skridskor som aldrig har blivit slipade någonsin är vasare än vad dem var.. var en ren fara att ställa sig på isen med dem! jag försökte trycka ifrån några gånger när jag åkte men det var helt omöjligt, dem bara gled så att man höll på att rammla ist.. Killen i uthyrningen hade iaf kul åt mig när jag svor över skridskorna, jag har nog aldrig sagt ordet "fucking" så många gånger i hela mitt liv det blev lixom ett antal i varje mening. Eftersom att jag inte ville dö valde jag att mest stå på sidan å dirigera. Jag menar, vad är det för mening med att åka om man inte kan åka snabbt? glida kan väl alla göra....

Efteråt skjutsade Tobias hem mig på sin cykel! haha sjuukt kul.. Han har med sig sin cyke ifrån Tyskland för att han tycker att kommunaltrafiken är för dyr, så han cyklar överallt! T.o.m. från flygplatsen hem till sin värdfamilj.. haha sjuk grabb det där

Imorse blev jag utslängd tidigt.. Doug skulle använda ngn insäktsbomb så då fick jag inte vara hemma, så begav mig in till stan och shoppade lite.. Fick bli lite nytt smink (fick allt för typ250-300 kr) sjuukt billigt! + att hon som sålde det tyckte att jag var trevlig så jag fick en makeover hos henne, alltså en fri sminkning :) Sen köpte jag ett par nya skor på rean! värsta kapet, jag är kär :) Å sen lite småsaker till Micke å Cattis/Charlotte (vet inte till vem..=P) En timme på city beachen (där jag hängde med en svensk barnfamilj) å sen vare skola....









Typ vad jag har gjort. tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0