25 maj

Nu har det varit väldigt dålig uppdatering här, men har saker för mig hela tiden så blir inte så mkt tid över.. när jag väl är hemma vill jag sova! haha

Jag har varit på drive in bio, ehm i lördags var det nog.. hur coolt är inte det?! drive in bio lixom, det var ju typ 100 år sen de fanns.. Vi såg Robin Hood & Hot tub time maschine.. man betalada lixom för bilen (100 kr för en bil BILLIGT) å sen fick man se två filmer var en stor parkering och alla parkerade så att man hade bagageluckan mot skärmen.. sen öppnade man upp å satt i bagageluckan! haha nästan alla gjorde så iaf, några hade stolar med sig å aa.. sen hade alla täcken å kuddar med sig och självklart en madrass som var anpassad till bagageluckan! När jag såg alla som tog fram det så började jag skratta högt å sa att dem var töntar, men då tog mina kära vänner också fram det! haha var en ganska konstig upplevelse att sitta i bagageluckan på en bil å kolla på bio samtidigt som man kollade på stjärnorna (det var helt stjärnklart) och jag såg ett stjärnfall :)

Om ni har möjligheten att gå på drive in bio, gör det! haha

Hmm meer då.. jag har bowlat! och jag vann (yees Kai hör på den va) jag som är säämst. VERKLIGEN sämst på att bowla stod som segrare! När vi kom och skulle få skor frågade han i kassan vilken storlek jag ville ha och jag svarade "ehm jag vet inte riktigt, jag har 36 i europa" varpå jag fick ett par skor i str 5 som var FÖR stora så jag bad sällt om ett par mindre skor och fick ett par i str 4, prövade dem å kollade på killen igen å sa "ehh finns det möjligtvis några mindre" varpå han börjar asgarva och säger "hahaha då måste vi ju gå in på barnstorlekarna".. och de hade de andra mkt roligt åt!

mer får komma senare, nu måste jag packa/plugga (kan inte fatta att jag snart ska hem. jag vill stanna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0