24 april

Igår åkte jag till skolan, träffade Martine och vi bestämde oss för att skippa första lektion (de skulle bara se på film) å njuta av solen ist.. Så det blev en timme i solen för oss och sen gick vi å köpte sushi som vi tog med på lektionen, haha kaaaaaanon Jag gick sedan in till city köpte en klänning då jag insåg att jag inte skulle hinna hem innan jag skulle träffa Achyut och begav mig sedan till universitetet. Haha har träffat Achyut de 3 senaste dagarna, aja han var iaf inte vid baren när jag kom men träffade Tim så satt och pratade med honom ett tag.. Det var dock väldigt dött vid uni baren så vi gick in till city ist och hamnade på en bar där.. Sjuuukt kul hade vi! haha men kan ju inte påstå att jag mådde så bra idag.. Det har iaf regnat hela dagen här, det har öst ner!!! Så var ganska skönt att ha en slappar dag hemma =) Imorgon ska det bli sol! hoppas på det bästa, annars ska jag och Tobias och åka skridskor, ska lära min Tyska vän hur man gör :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0