23 April

De senaste dagarna vet jag inte riktigt vad som har hänt! haha Det har regnat mkt, men igår kom solen tillbaka och vi hade en riktigt fin dag, och det ska hålla i sig tills på söndag så får hoppas på det :) I onsdag var jag och åt lunch med Mickes kompis Achyut och igårkväll var jag på universitet med han och hans kompisar! Haha jag fick dricka "Snakebite" för första gången vilket är typ öl och cider å ngt mer, vart helt ok en riktig tjejdricka! Vi spelade även biljard vilket jag var sämst på och jag har fått ta över Mickes smeknamn Joey, folk började med att säga Joey's sister, men sen blev det nog Joey. (Johansson, Joey) logiskt ? Förövrigt är jag helt tom på fantasi att skriva just nu, ska ta å göra läxan och sen bege mig till skolan.. sen får vi se om jag åker till isrinken eller till universitetet... tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0