21 maj

Jag skulle till stan och träffa några kompisar ikväll, men det är världens oväder ute så vi skippade det.. så nu ligger jag hemma ist och lyssnar på regnet och åskan.. ganska skönt att få ta igen lite sömn :)

Jag kan bjuda på ett litet bildregn...

På EF festen, Janina i vitt :)



Kajsa (Koala), Keith, jag och Martine



Jag och två av mina lärare :)



Jag och andra halvan i Hervey Bay



Fraser



Hervey bay



Hervey bay



Fraser



Sydney



Jag framför opera huset



Lone Pine



Jag och min vän kängurun



In Hervey bay

23 Eller kanske inte :)
Ska iaf iväg på släkt lunch nu, Dough och Judy's dotter fyller år så det är BBQ på schemat.. tackar man ju aldrig nej till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0