Torsdag

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja.. känns faktiskt lite svårt att skriva efter förra inlägget.. Man blir så jäkla rörd när man läser Linus pappas blogg..

Idag startade iaf dagen inte bra.. Lillskiten sprang bort och jag å mamma fick åka runt i en halvtimme innan vi hittade honom, jag stannade bilen, hoppade ut och ropade på honom.. och vad tror ni att han gör? jo han vänder självklart om och springer åt det andra hållet.. Skithund! Aja, vi fick iaf tag på honom tillslut..

Annars har jag inte gjort så mycket idag.. har tränat, vi  hoppade lite grodhopp upp för läktaren, 500 st för att vara exakt.. och så vare is på det.. haha
Min hals e fortfarande DÖD, så om det inte har blivit bättre på måndag så kanske det får bli ett besök till farbror doktorn.. men det tror jag inte.. jag gillar inte doktorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0