Söndag

Jag som trodde att söndagar var gjorda för att vila.. tji fick jag, för idag har jag gjort allt annat än att vila!

Jag startade dagen med att köra Charlotte till arlanda, sen åkte jag till danderydsvallen för att träna mina små söta ungar i hockeyskolan! Efter det åkte jag hem, och sen bar det iväg med pappa till väsby för att hämta nya bilen! Hem igen efter det, ut med hundarna och sen var det bara att åka till arlanda igen för att hämta mamma och mormor som kom ifrån Spanien.. Hem ett litet tag och sen upp till ishallen för träning.. suck å pust å aa någonting.

Jag tröstar mig med att jag har ett fint plåster på lillfingret.. Skar mig på träningen så fick ett fint lejonkungen plåster.. tack Michan! :) haha

Åh juste, jag köpte ett par skor idag också.. det tycker jag att jag var värd! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0