Maaaat

Lagar mat, gott.. haha, kom precis hem ifrån läkaren.. SHIT vad lång tid det tog.. jag kom dit lite innan 8 i tron om att de öppnar 8 som de alltid har gjort (under 2009...) men nej, nu har de öppet mellan halv 9 å halv 10.. så fick först vänta i 40 min, sen hade jag nummer 2 så tänkte att det inte skulle ta så lång tid, tji fick jag.. 1 timme senare var det min tur så vid halv 10 kom jag inte till läkaren. Och efter det skulle jag till labbet å ta prover.. Det gick iaf bra, och nu har jag fått medicin.. men jag får inte dricka alkohol och de avrådde mig från att köra bil.. haha hur fan ska det gå?! jag måste ju köra till alla träningar, så det får va :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0