Heemma

Så sköönt.. ligger i sängen nu, fick sluta hela två timmar tidigare! Och fick ett trevligt telefonsamtal precis när jag skulle sätta mig på tunnelbanan, så det var som att få sällskap hela vägen hem =P 40 min kändes som typ 5 :D
Det var faktiskt riktigt trevligt att jobba idag.. fick jobba med bästaste Julie!! har inte träffat henne sen innan jul ju (den 19 för att vara exakt..) skulle ju träffat henne på juldan, men kom ju aldrig så långt som till white då jag fastnade på grodan, så det blev aldrig av.. Men idag fick jag iaf träffa henne :D Och Frida :D:D fick även jobba med en ny kille idag, Max.. även han mkt trevlig, så vi var en mysig liten kvartet som jobbade :D haha

Nej.. nu ska jag vara duktig och fixa saker jag borde ha fixat sen länge sen. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0