Goodmorning sunshine

Sitter och dricker te.. jag har blivit beroende, ett antal koppar varje dag.. ja-a! :D Adde sitter bredvid, han leker med sin iphone som han fick igår.. Det verkar gå sådär för honom.. haha =P
Jag kom hem för ett tag sen, har ju varit på hockeyskola.. :) Var myspys, 13 st var där och alla åkte runt och skulle kramas och klänga som vanligt :D

Btw hade jag rätt om mitt nagellack.. Martin tyckte att det var fint, för första gången. Det är nice. Färgen är nice.

Igår åkte jag till Malin i järfälla, vi hängde på deras uteställe.. haha, jag var dock nykter eftersom att jag körde. Var riktigt kul att träffa Malin igen, har ju inte gjort det på väldigt länge och eftersom att hon åker till filippinerna snart igen så var vi ju tvugna att ses :) Jag satt och pratade med, ehm Peter? under kvällen, han var också nykter så vi kände att vi kunde föra en normal konversation. haha.. Han va dommare, hade tydligen dömt oss ngn gång i Almtuna.. knaas :)
Bästa citatet var iaf när jag och Malin sitter i bilen på väg hem..
Malin: Vad var det där för kille? :) (En annan dommare, haha)
Jag: Jadu han var full.

Haha, så jävla kul om man var med.. det behövdes lixom inte sägas så mkt mer (= Det var iof inte så, han var jätte trevlig, men är man själv helt nykter och pratar med en person som är väldigt full kan det bli lite halv drygt ibland =)

Hahahah och när jag kom hem (skulle precis svänga in på våran gata) kom det en stor räv springande, jagandes av en katt! haha, det var en lite sjuk syn.. jag var tvungen att följa efter lite å kolla.. haha.. (jag har fått förklarat för mig av Adde nu att han har sett på naturprogram att det är vanligt att rävar undviker katter eftersom att de klöser...) men hallå.. katter ska väl inte jaga rävar? =P

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha säkert mitt ex du satt prata med på mp ;P

2010-01-18 @ 17:38:17
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/
Postat av: sophie

Hahahha nej faktiskt inte.. vet vem ditt ex e, han var också med i det gänget :)

2010-01-18 @ 23:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0