Fredag

Matten fortsätter att vara huvudmålet med mina dagar.. inte jätte kul, men det måste ju som sagt göras..

Tog paus mitt på dagen och tog ett varmt bubbelbad och la en ansiktsmask.. gryymt skönt! :D Sen målade jag naglarna också, det var på tiden.. haha, nu får vi se om Martin godkänner den här färgen.. han brukar inte tycka om färgerna som jag väljer, men den här tror jag att han kommer att gilla ;D

Ikväll blir det lugnt, jag ska nog upp till ishallen och kolla på Adde som ska göra comeback i hockeyn.. haha, sen blir det film och chill.. har relativt tidig träning imorgon så det kan vara ganska skönt. :D Vi ska köra benfys, hoppa läktarna.. mindre kul.. men det är ju bra träning så får väl inte klaga.. :)

Hahhaha.. när man har tråkigt är det ju alltid kul att läsa bloggar å andra sidor.. och de två bästa enligt mig är Tjuvlyssnat och Felsms mkt läsvärt typ.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0