Fre, lörd, sön

Helg alltså!! :D
Är fortfarande sjuk, det är segt.. man bli så jäkla slö i kroppen, åker typ två skär och sen är jag helt död.. :/ Får inte sova mkt heller eftersom att jag bara hostar.. inge kul!

Ifredags var jag iaf med Regina och Fredrika.. Vi började (tro det eller ej) i ishallen och kollade på ormstas A-lag som hade match.. efter det åkte vi för att hyra film, sommaren med göran var vad vi ville se.. den fanns dock inte i centrum, så vi åkte till kragsta, den fanns inte där heller så vi åkte till täby.. hittade den inte där heller så försökte på ica stop, men icke sa nicke.. det fick tillslut bli en annan film.. men det var mysigt :)

Igår var jag först på träning, det var ganska chill om man ser till veckan som har varit.. Efter träningen var jag lite på hockeyskolan och sen åkte jag hem å fixade lite innan jag åkte till Enebyberg och serverade.. Vi serverade med laget på en 60-års fest vilket var trevligt.. Det var samma band som spelade förra gången vi jobbade där, så det var kul å träffa dem igen.. riktigt duktiga är dem!! :)  Fick även veta att jag och hon som hade festens son lekte med varandra när vi var små.. tänk vad världen är liten (och skjortan med!).
Lite dans och lite sång. Sen vare tack och hej och jag åkte för att hämta Pappa och Mamma som var på middag i Djursholm.. Fick en lite luddig vägbeskrivning av pappa, åkte lite fel och sen stod jag fast i en backe.. haha, Mamma och Pappa fick komma dit (var bara ngn minut ifrån där dem var) och så fick vi knuffa på bilen, ett jäkla fyspass! hahhah Inte pecis vad man vill göra kl 2 en lördags natt :)

Nu har jag precis kommit hem ifrån hockeyskolan, så ska duscha innan jag ska iväg till familjen Lyfors =)

Kommentarer
Postat av: olivia

hahaha skjortan^^

2010-01-24 @ 12:44:48
URL: http://viscomica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0