Den där tisdagen..

Hahaha jag döör.. våran tisdag var så jävla bra.. här kommer lite cencurerade citat!

L= Linn
S= Sophie
J= Jäff
JM= Jennifer
F= Fredrik
A= Alla

L-Får jag bara äta pannkakor?!
J- Nej!
L-Hej här var det surt, mitt liv är surt.


JM-Du linn ska inte du ta på dig lite kläder nu?!
L-jag har fan underställ

S-om du säger att folk är ute å smäller raketer måste du säga att fler folk är ute och smäller raketer.. jag slängde ju ner.. asså mig i backen här.. och så var det jävla grannar till norskar.
J- Nej Danskar
S- ahh men det e samma sak..

L-jävla ps man fick alltså..
A-HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA

S-Du börjar strippa också..
J- ah vänta bara, eh du mina kallingar?
S-dom har jag på mig..

S-Jag lovade marcus att vi skulle komma ikväll..
A-vem e marcus?
S-det e Bartendern..
L-NEJ HAN VILL INTE JAG KOMMA TILL..

L-Jag vill komma till denice
A- jag pratade med henne fan 2 sekunder sen.. hon sa att vi skulle komma! .. MEN JAG VET INTE VEM DENICE E.

STEVEN!!

A-vart ska ni efter det här då?!
S&L DENICE!!
S- men jag vet inte vem det e.. Ska ni följa med?

L-jag känner verkligen hur full jag är

J-Vad är klockan? 9.. åh fan..
L-jag vet inte ens hur länge vi har hållt på..
J-sen kl 3!
S-Nej för helvete.. jag beställde min första cider 15.22.. och du beställde din första ca 20 min efter..

F-Sophie hoppa ner och gör faceplant..
S-okej (börjar röra på mig.)
J NEJ!!!
S-(hoppar tillbaka) nej, fick inte.


L-Jag ska på fest, jag kan fan inte ha mjukisbyxor på mig.. det fattar ju tom Jäff.

S-nu fick jag 3 meddelanden... kommer vi?!
A-JAA! till vem? denice??
S-jag vet inte.. jag fick bara ett sms..
Det ringer, frågan e linn, ska jag svara?

Jag svarar och pratar på..

Vi e välkommna, det gillar vi.
A-till vem?!
S-det vet jag inte.. jo men det e såklart att vi kommer, ja vi kommer.. vart bor ni då?  821 kan ni komma ihåg det?!!!
L-nej men det var 301.. vem fan.. vem e 821 fråga vem det är..
S-FÅR JAG BARA FRÅGA VEM DU ÄR?! aha är det Denice nu, jamen vi kommer



Oslagbart.

Kommentarer
Postat av: tove

hahaha, cp'n

2010-01-28 @ 19:06:40
Postat av: sophie

haha nej.. vi är ruuliga ;D

2010-01-28 @ 20:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0