tisdag

Idag träffade jag Emma, mkt mys! Vi handlade mat på ICA och gick hem här och gjorde kycklingsalad med en massa vitlökssås, mums! Sedan blev det en långlunch då vi hade ganska mkt att prata om, hehe var ju ett tag sen :) det var iaf myspys! Får vi göra om snart (=

Nu ikväll har jag tränat, först var det benstyrka på fysen vilket gick sämst eftersom att jag inte kunde böja på benen, körde några benböj och sen var knäna körda, har typ aldrig haft så ont.. det var ren smärta! Å efter fysen var det ett ispass med ganska mycket skridskoåkning som var sjukt jobbig. Så nu är det ganska skönt att ligga i sängen å bara ta det lugnt!


Jag är nog ganska splittrad just nu.. vet inte mkt av vad som händer, kan iof inte göra så mkt.. Bara vänta och se. Jag vet inte vad jag hoppas på. Självklart vill jag inte att de ska hitta ngt så att jag bara kan köra på, samtidigt vill jag ju att dem ska hitta ngt för jag vet inte hur länge till jag klarar av den här smärtan..
Jag kan bara vänta  och se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0