Match och utgång

Igår var det lördag.. Började dagen med att åka till enebyberg och hjälpa till på "bytardagen", det var ganska segt med va väl bra eftersom att vi får in pengar till laget :)

På kvällen spelade vi match mot Västerås, som har tagit en plats i Riksserien.. I första perren lirade vi ut dem totalt! Dem var riktigt dåliga faktiskt.. I andra spelade dem upp sig och vi gick väl ner oss lite, för att sammla krafter till 3 perren där vi återigen var det klart bättre laget! Matchen slutade 5-3 till oss, ett tecken på att vi faktiskt kanske borde ha gått upp?
Åh jag gjorde en asse å ett mål, annars gjorde jag nog inte mkt vettigt, gled mest runt =P

Jag kom hem och kastade mig i sängen med en massa choklad och vänner, myskväll tänkte jag men min vän Regina tänkte inte likadant utan hon ringde och sa att vi skulle ut, så det var bara att byta om snabbt och höra av sig till Jullan som jobbade på Laroy, snäll som hon är skrev hon upp oss på listan och vi begav oss in till stan och dansade lite, det var mys=) Tack Jullan, du är bäst! :D

Det blev en relativt tidig hemgång så var hemma vid halv 4, då kokade jag makaroner och la mig och kollade på vänner innan jag somnade som en stock! haha

Nu ska jag dö ett tag (folk tyckte inte att jag skulle sova imorse, utan de har ringt stup i kvarten.. så nu är jag trött =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0