Maaaat

Är gott, och välbehövligt! haha idag har jag dock slarvat lite med den delen och bara fikat en massa gånger med brownies och bullar, men det var väldigt gott!! :D

Jag och Regina var i täby på förmiddagen och jag köpte ett par arbetsbyxor, mkt bra.. Sen åkte vi hem till Regina och fixad mitt hår, hade en förskräcklig utväxt så den var det bara att fixa till lite :P Vi träffade Michael utanför täby och han utbrast "ni är ju fan som Bill och Bull, alltid när jag ser er är ni tillsammans" haha, så det kan gå.. Är man bästa vänner så är man =D

Vidare hem och sen till Enebyberg för att träna, jag var sjukt seg och hade träningsvärk.. haha Easton var iaf där å kollade (de är våra nya sponsorer) så idag fick vi våra hjälmar och handskar, mys! :D

Nej, nu ska jag nog sova lite.. ska till Bromma och jobba imorgon, kan bli jobbigt!

(Måste bara säga att det här är mitt 600 inlägg!... inte så kul, men får duga :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0