Donken å så

Igår när jag kom hem ifrån träningen ko mRegina på den underbara ideén att åka till donken, vilket vi självklart gjorde! haha gott XD Jag mobilbloggade när vi satt där, en finfin bild på Regina, men den verkar inte vilja vara med här eftersom att inlägget helt har försvunnit.. hmm

Idag skulle jag på utbilning med En man kort, men systemet var nere så den blev inställd.. lite segt eftersom att jag har planerat min dag efter den, men nu har jag iaf tid å packa.. Vi åker ju till Ö.vik imorgon och som vanligt har jag inte börjat packa, och vi ska lämna våra saker kl 6.. Får bli att jag slänger ner allt i sista stund som jag alltid gör! haha.. Sen måste man ju börja fixa så att allt e klart, ladda Ipoden, å kameran.. Fixa musiken å allt sådant!

Jag borde nog även städa rummet, men det är ju så fruktansvärt tråkigt!

Ajaa, får se vad som händer.. nu ska jag iaf leta mat, jag är hungrig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0