Ångest som i beslutsångest.

Varför ska det alltid vara så svårt att bestämma sig? haha
Jag har kollat på språkresor till våren.. Jag har bara ett litet problem, jag har ingen aning om vart jag vill åka.. Eller jo en liten aning har jag ju faktiskt, men det finns så många olika alternativ!

Jag har Lyckats att få ner det till Några länder iaf:
Australien - Vart som
Kanada - Toronto
USA - Miami beach, New York eller Los Angeles

Vad tycker ni? :)


Nu funderar jag lite på när jag ska få tid över å hälsa på min kära vän Jennifer.. Den lilla filuren har ju flyttat till Kalmar (va iof ett tag sen:P) men det är ju iaf värt ett besök! haha.. Saknar ju faktiskt henne och hennes galna upptåg.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0