22:22

Igår jobbade jag som sagt på Laies Night, var faktiskt ganska coolt.. drygt 2000 pers på middagen och nästan 11 000 på showen! Det är alltid kul när man träffar människor som man känner också.. Igår träffade jag Ida (hon har varit fotograf ute på ön på fredagarna) och sen satt Malin vid mitt bord som jag serverade (en hockey bekant), lite mys=)

Efter att jag jobbat klart begav jag mig till T-centralen där jag mötte Jessica och hennes vän Malin, senare kom även Regina =) Eftesom att det var löningshelg var det äckligt mycket folk ute, lite segt.. men är väl så det ska vara, haha...

Idag har jag sovit, och sovit och tränat.. Vet inte om jag är taggad inför säsongen, det känns så avslaget på ngt vis, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men det är ngt som saknas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0