hahaha

Hahahahaha jag döör! vilken jävla träning =P
jag var död i mina ben så det som kom ur min mun var "jag är död jag vill hem å äta daim" det ville björne me.. björne har inte ansvaret på träningarna längre eftersom att vi just nu är juniorer å tränar inför slutspelet.. så jag och mupp åkte runt å garva och sen när vita skulle plocka puckar (de förlorade straff turneringen) åkte vi å sköt bort alla puckar som de samlat i en hög! hahaha mkt roligt! vi sköt även puckar på Tove, då blev hon inte så glad.. men jag hade kul.. mkt kul!! haha fan va ond jag är... eller nae det e jag inte.. jag är bara jävligt rolig ibland! :D hahaha nu ska jag sova så jag orkar ha teori med Robban imorgon! (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0