en massa snö senare

Hahaha det är helt sjukt hur halt det är ute!! har precis varit ute med hundarna, eller aa de var ute med mig för jag bara gled, så fort de drog lite så var det kört för mig, vilket gjorde att jag rammlade ett antal gånger, haha så jävla klantigt!

Hmm ska ju jobba imorgon, är ett företag som ska ha invigning i sina nya lokaler typ.. 800 pers med artister, rockband och en magiker... och vet ni vad det bästa är??? de ska ha en chokladfontän! galet bra... det måste ju vara allas önskedrömm?? eller bara min, haha om ngn skulle få för sig att fixa fram en till mig så vet jag iaf en som skulle bli väldigt lycklig!! :D haha

Idag på svenskan var vi i datasalen och analyserade bilder inför nationella.. vi har vikarie i svenskan så hon har inte så bra koll.. =P det var iaf ingen som jobbade (vi kommer få välja om vi ska använda bilder under provet och jag tror inte att det är många som kommer att göra det) aja, vi satt iaf inne på facebook m.m. och tog bara upp bilderna när birgit kom, ni vet så där som man alltid gör när man är i en datasal med en lärare och låssas arbeta.. då kommer iaf birgit fram till oss, mig och 4 tjejer till och sa ngt i stil med "jag frågar er eftersom att ni verkar vara de enda som är angagerade och tar det här seriöst, är det okej om vi bryter nu och tar samling i klassrummet, elelr vill ni fortsätta att analysera" haha ibland kan man missta sig ganska mkt.. så det ska vara! (:

och jag såg musikalen idag (skolans..) den var.. hmm en typisk skolmusikal... men dom gjorde väl det bra=) blev endel skratt och det är väl det som är meningen... hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0