:D

idag är en bra dag!! =)
mkt bra har hänt den senaste tiden, kulkulkul!!!! :D:D nu ska jag snart till skolan å ha svenska.. funderar på att kolla på musikalen sen.. hmm mkt möjligt! =) sen är det hem till vovvarna innan jag åker vidare till ishallen.. annars händer det nog inte så mkt idag.. plugg å hockey som vanligt lixom ;D

okej nu ska jag få ut mig det här i ren frustration... VART FAN KOMMER ALL SNÖ IFRÅN?!?!?! det är galet mkt.. jag vet inte om jag gillar det... jag e en såndär som lyckas halka å slå ihjäl mig överallt.. och när all slask kommer tillbaka.. uscha nej då gillar jag det inte..

men om ngn vill ha snöbollskrig är jag på. jag är grym på det, lixom vattenkrig. aa alla krig är nog mina krig (läs ironi)

nej nu väntar svenskan, skööööönt att min kära broder kör så att man slipper ta bussen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0