tisdag

Hej hopp! Idag har varit en bra dag, jag började som sagt hos doktorn och fick allt det där tjaffset avklarat, vidare åkte jag och träffade Malin och vi tog en snabbis i några affärer och jag hittade ett par jobbshorts inne på peak, myspys.. Och så träffade jag Jessica :D Helt plötsligt så var hon där, jobbade i en butik gjorde hon, mkt duktig! Var sjukt länge sen jag träffade henne så det var as kul, jag och Jessica har varit i sälen tillsammans och vi hade självklart sjukt kul tillsammans!! :D

Linda jag och Jessica runt 5-6 tiden på morgonen, hyffsat pigga....



Efter den lilla utflyckten åkte vi hem till Malin och hade det mys hela dagen, vi låg och stekte i deras lilla pool, åt god salad och hade det trevligt :) Senare kom även Robin hem och gjorde oss sällskap, och då var det självklart strömen som gällde! haha, mkt bra! 

Steeek





Jag och katten Felix, han försökte sno min mat..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0