myspys

Igår var vi på Gröna Lund =D haha det var jag och en massa brudar ifrån hockey laget, och vi hade det mys! Huvudsyftet var faktiskt Nrj in the park, jaja skratta ni men det vr faktiskt bra! och Milow var GRYM!!!!! så jävla underbar röst han har, e helt klart kär i den!
Vi passade på att åka lite när vi ändå var där, så det blev lite skrik, eller vad säger ni Olle och Karin ? ;D haha Vi prövade självklart Insane, och det var ju en kul upplevelse... de där jävla stolarna man skulle sitta i gick ju inte att komma upp i, jag prövade en gång, sen vek vi oss dubbla av oss skratt och jag kollade upp på killen som jobbade där och frågade hur fan man skulle komma upp, och han svarade att det bara var att hoppa! haha, så jag fick pröva några gånger innan jag kom upp! när vi sedan kommer tillbaka efter åkturen kollar jag på snubben igen å så frågar jag "och för att komma ner, är det bara att hoppa då också?!" haha och han suckar å skrattar åt mig... andra gången vi skulle åka den står samma kille i ingången och när han ser mig börjar han skratta, jag undrar varför =P vi var också ojämnt antal andra gången så självklart blev jag den mobbade och fick vara själv, så jag fick hoppa fram till en trea framför oss, som dock visade sig vara as sköna! haha.. En av killarna var engelsk och det första han gör är att presentera sig och frågar om han får ta ett kort på mig och hans kompisar, så jag ställer mig och posar med hans två vänner och mina muppar till vänner står bakom och viker sig dubbelt av skratt! haha jaja.. de 3 hade inte åkt innan så de förhörde sig och jag sa som det var, att den inte var ngt farlig, tills jag fick veta att Dennis (han som jag skulle åka med) var rädd, då ändrade jag mig och sa att den var läskig! haha, jag är så snäll... vi åkte iaf, och Dennis blundade hela vägen! haha, sjukt kul.. och när jag berättade det för hans vän på en lite rostig engelska så vek han sig dubbelt av skratt, det kan inte ha varit lätt för Dennis sen asså, haha men det är sånt man får leva med! =D

Ajaa, vi hade iaf en myspys dag, det var kul att umgås lite innan nästa vecka, för sen kommer det inte bli så mkt! Brudar, ni är grymma! :D

Kommentarer
Postat av: Karin

poängen med att skrika är att folk ska tro att man e dum i huvudet.. Eller ibland skriker man ju också för att man e rädd =P Insane var ju kul jue! =D

2009-06-13 @ 13:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0