Måndag

Idag är det måndag, och första riktiga dagen i "friheten".. första dagen som "vuxen".. första dagen som "arbetare/arbetslös".. ja första dagen för allt.. och det känns vemodigt, alla underbara människor.. hur ska man klara sig utan alla?! Det kommer väl vara ett vanligt sommarlov, bara det att det inte är ett lov.. Men vad gör man i höst?! Då vill jag ha den trygga skolan där, men nej nej då får man stå på äns egna ben.. Får väl se, fick höra av en person idag att ja kommer ha ångest i ett år, så jag vet vad jag har att vänta mig =)

Annars har det inte hänt så mkt.. Min pappa fyller år idag så vi har grattat honom.. Så grattis =)

Kommentarer
Postat av: Regina

:(

2009-06-09 @ 09:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0