Jahapp

I fredags var det alltså grillfest, en mkt trevlig tillställning.. jobbade tillsammans med en massa trevliga människor, det är alltid ett pluss! Vädret söög och vi hade diskstation utomhus, så det sög! fick springa ut i regnet hela tiden, kallt som tusan!! I slutet av kvällen kom en gubbe fram till mig och sa att han älskade mig, haha bra eller?!
Hem och få lite sömn, och igår var jag i Saltsjöbaden och jobbade på ett bröllop! Det var myspys, men vi var lite kort om folk så det blev mycket springande!

vi var mitt ute i skogen, shit asså.. tur att man har bil ibland! haha på hemvägen stötte jag på ett rådjur med sin lilla unga, lilla bambi var dock väldigt nyfiken på bilen så var tvungen att tuta för att skräma honom/henne.. lite synd för lillknotten var sjukt söt!


Snart drar Lidö igång, MYS! Jag ska dela stuga med syrran hela sommaren, kul att få umgås lite med henne också :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0