jaaa

På onsdag är det Lidö som gäller :)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Men det är juh jag på kortet längst upp vänster haha. Hade inte Micke vart med hade jag vart tvärsäker på att det va jag!!

Antar att du hört att Syrran klara tentan idag..å inte nog me det. På ett skala från -3 till 12 fick jag 10!!!!! Med tanke på att det var en MUNTLIG tenta på danska är min åsikt att det inte är fy skam :D

Ses om ett par dagar!! Kramar

2009-06-16 @ 12:56:11
Postat av: sophie

haha jaa vi var ganska lika som små kottar.. =)

nej det har jag inte hört, mamma är inte hemma.. men det är ju grymt! Grattis :)

japp det gör vi, kram

2009-06-16 @ 13:13:21
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0