isolerad, eller något...

Jag är ute på ön och jobbar, därav den dåliga uppdateringen... haha man märker verkligen att läsar nivån sjunker när man inte skriver något, men det är väl inte så konstigt :P

Midsommar var mys, va här på ön med en massa trevliga människor och åt god mat, då finns det inte mycket som man kan klaga på =) 

Om två veckor åker jag till Egypten, det kommer att bli sjukt bra, jag och Sivan.. vi kommer inte att ha en lugn stund! hahaha Sjuka människor man kan va...

 Å Regina jag saknar dig! hur ska man klara sig utan sin BFF :(:( jag träffar ju dig varje, varje varje dag! vad händer med mitt liv nu när du inte styr upp det? :D haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0