Igåår

Ja vad ska man säga om gårdagen.. kom hem vid 8 på morgonen och gick och la mig å sov, vaknade till vid 10 och insåg att jag fått sms av Gösta så jag svarade på det..

Gösta: Hej kan jag hämta ljudet om 20 min? (det här hade han skrivit 08.54)
Jag svarade vid 10: hej hopp du kan komma nu om du vill?

Efter det här gick jag upp å pratade med mamma, och vad får man veta då? Jo då har Gösta och David redan varit där och hämtat ljudet. haha
kort efter det får jag sms igen..

Gösta: hej :) vissa låg och sov när föräldrar och andra var morgonpigga. allt är ordnat, hoppas ni är nöjda och att allt gick bra igår!

Och aa, sen vare några till sms.. men ni kan ju gissa att jag skrattade, så jävla sliten man kan vara! Men vem får för sig att man ska hämta musiken kl 9 på morgonen? :P

Jag gick iaf och la mig igen och steg upp kl halv 12.. då blev det lite frulle och sen packade jag och micke upp alla våra packet :) Fick en massa fina saker, om jag har orken kanske jag lägger upp en lista :)

Runt 3 åkte vi hem till fam Barrling då de hade Examensfest för Kalle + 60 års kalas för Janne, mkt trevligt och mkt god mat :D

Efter den tillställningen bar det av till Råsunda och landskampen.. gick ju sådär och jag var sjukt trött! haha...


Ajaaa, det var typ min lördag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0