trött

Äntligen, mässan är över! mkt skönt.. och nu är det sportlov, efterlängtat!!! men det är faktist med lite ångest jag ser fram emot lovet då jag de senaste åren har varit i sälen med världens bästa tjejer.. iår är de i spanien och hopp å hej och jobbar vilket innebär att det inte blir ngt sälen.. mkt synd, för vi har alltid sjukt kul där! :D fast vad kan man vänta sig... sälen kan bara spåra :D haha

ikväll hade vi match mot vallentuna.. vi skulle bara lira 2x20 min, men blev lite extra tid efter vilket gjorde att vi förlora.. och jag var på piss humör.. men då är det tur att vi har världens bästa coach för han hade me en massa choklad till oss.. mkt gott! det var verkligen som reklamen "hur många rutor gör dig glad?".. jag behövde 3 chokladkakor för att bli det ;D haha..

nu ligger jag i sängen och kollar på 90210.. har lånat skolans projektor över lovet så det är nice! :P ska snart sova.. är sjukt trött...


Det var inte vi ? =P




Några killar från klassen =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad heter dessa godbitar? Du får bjuda med dom på fest !

2009-02-23 @ 16:11:13
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0