Trööött

Jag måste vara typ världens tröttaste människa.. jag förstår inte hur jag alltid kan vara så jävla trött =P

Idag kom mamma ner till mitt rum å ba "vill du ha pizza till lunch?"
jag- "hmm jo eller kanske inte pizza ja har match idag, men salad..."
mamma- "bra då åker du ner å köper till oss, jag vill ha oxfilé å adde kebab"

haha utnyttja den yngsta, göör det vah :P
det blev iaf en kebabsalad.. mkt gott.. :D

ikväll har vi kallhäll hemma.. där spelar det en massa trevliga filurer.. som Annelie, Emmi och Jessica så det blir mys.. alltid lika kul å träffa teddy :D

Igår kollade jag på yes man, den var väl helt okej.. låg här med en STOR godisskål.. haha, när jag tröttnat på den ställde jag dden på bordet utanför rummet och tänkte inte mer på det.. men imorse hade min kära hund Kiara ätit upp hela skålen (med vissa undantag.. hon e lite kräsen så hon hade soreterat ut vissa)... det har iaf resulterat i att hon har spytt hela dagen.. stakars hund.. hon får väl iof skylla sig själv om hon äter 1 kilo godis... men endå..

Kommentarer
Postat av: Kallhäll- Anneli :D

.. Fast dom trevliga filurerna Anneli och Emmi kan inte spela ikväll så de är synd! Men du ska veta att du är en trevlig filur du också :D

2009-02-25 @ 18:15:54
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Haha alla förstår att URL:en va fel ;P så jag skriver om. Mycket trevlig blogg förresten, Sofie ;) var snälla ikväll nu för kallhäll är inte så många ikväll..

2009-02-25 @ 18:18:02
URL: http://absoluteannelii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0