Tiisdag

Haha jag skrattar fortfarande när jag tänker på de två första lektionerna för dagen.. som sagt religion med Gabriel.. han är en grym lärare! Idag satt vi å kollade på bilder på fb + bloggen.. sen visade han ett jätte gulligt klipp på youtube, sök på christian the lion å kolla. :D sedan kom samtalet över på min fader då han var på förstasidan på youtube... Gabbe tyckte att han såg trevlig ut å ville träffa honom.. haha, det ska väl kunna ordnas :P

Som ni kanske förstår jobbade jag inte jätte mkt, men jag fick iaf fram mkt bra info jag kan använda :D

På psykologin åkte jag och Regina in till stan, Jag köpte en klänning på Zara.. den kanske kommer upp senare ;)
vi såg även Elin Kling, haha...

När jag kom hem nu blev jag påhoppad av 6 st hundar.. galet många, trodde det var hunddagis startat här eller något..

Kommentarer
Postat av: Cattis

Jasså! Vad gör dig så glad? :) :O



Christian the lion är ju bara strunt, kritiska ögon Sophie! Helt orealistiskt. Tyvärr.



Hejja ormsta imorgon! :D

2009-02-03 @ 16:47:59
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Hörru, vadå jättekort?? Det är det väl inte, det var tvunget att ta nån cm för det va SJUKT slitet. Jag tycker iaf att det blev bra..tur att nån tycker det iaf haha :)

2009-02-03 @ 19:31:49
Postat av: Charlotte

Hörru, vadå jättekort?? Det är det väl inte, det var tvunget att ta nån cm för det va SJUKT slitet. Jag tycker iaf att det blev bra..tur att nån tycker det iaf haha :)

2009-02-03 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0