tiisdag vaa

japp imorse va jag hos doktorn, fick vänta en timme å det tog sedan 1 minut när jag var där inne han kollade i halsen, frågade om jag ville ha medicin och sen var det klart... tydligen halsfluss =/ penicillin i 10 dagar.. sånt gillar vi inte!!

pratade sedan med björne i telefon, han gillade inte tanken att jag skulle vila.. (konstigt va? :P hanna, emma och empa är också sjuka) så vi har knappt ngt lag kvar.. haha...

chillbill, jag har tråkigt men har verkligen inget kul att skriva.. jag och maria ska till björnes jobb imorgon och gyma... eller aa hon ska göra det, eftersom att jag inte får träna ska jag sitta snällt bredvid och titta.. blää!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min syster tog bilder uppifrån läktarn! :) Så det är en av hennes, de finns på pappas sida. Fett rolig! =D



njae, jag vet inte. ska eventuellt till doktorn imorgon!

2009-02-11 @ 17:06:26
URL: http://emlixx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0