Student

Yes, ingen har väl missat att jag tar studenten iår?! nej jag tänkte väl det...
Idag har Tomas Lindgren varit här och mätt lite.. vi ska nämligen ha tält ute i trädgården.. just nu lutar det åt att ha ett stort på parkeringen, mkt bra!
haha det är lite ovanligt att vi är ute i så god tid.. det är februari och vi har redan börjat med att boka tält, stolar och bord (okej vi har inte bokat än.. han ska ta fram lite förslag åt oss först).. men vi är endå på god väg =)

Mkt bra! =)

hmm nu borde jag nog fixa mig lite.. för hur sunkig man än kan vara i ishallen kan man inte se ut såhär.. haha.. btw är jag rudolf! ngt som min familj har påpekat ett antal gånger nu.......

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj oj oj vad tidiga ni är. Har inte ens börjat tänka på allt det där. Haha Men det är ju alltid bra :D

2009-02-26 @ 21:14:22
Postat av: Anna

oj, det var jag som skrev :P

2009-02-26 @ 21:14:47
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0