Soff

Jag kommer va grym idag, så är det bara.

Haha, jag är på bra humör :D Igår hade vi en massa skojj här, jag olle bebe å empa! en massa guitar hero, å pizza.. kan livet bli bättre ? ;) Japp det kunde det bli.. haha.. en viss person ringde, det va mys! :D
Sen sov olle kvar här, hon gillade min säng, jag förstår henne :D haha
Imorse ville vi inte gå upp, men så blev det och sen åkte vi å hämtade johanna å åkte till hockey skolan, va iof ganska mys å få lite luft :D en massa små söta tjejer var där å tränade, kul! :D

Nu har jag slingat håret på systeryster, jag vet dock inte om jag vågar va där när hon tvättar ur det, är tveksam oå resultatet :P haha . :D

Ikväll är det väster/haninge hemma 20.00, kom dit :D



Kommentarer
Postat av: Cattis

Och jag räknar till hela SJU ":D"

Hahhaha^^

2009-02-01 @ 14:47:59
URL: http://vitanova.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Är du så rädd för mig ;) Du kan iaf slappna av nu, det blev juh bra!! Annars hade jag gett igen vid klippningen haha. Är för övrigt ganska nöjd med den, stort av mig :D

2009-02-01 @ 22:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0