Samhällets fel!

Vet ni vad?! jag och Regina pratade idag.. ovanligt vah? :D haha
det hela började med att jag konstaterade att jag tyckte att trappuppgången i täby c var äcklig (ni vet där innan man går ut till parkeringshuset) och att det kändes som att det typ bara brukade hänga en massa uteliggare där.. Regina hakade självklart på och sa ngt om att det måste varit en massa äckliga fyllon som tagit i de handtagen som vi precis tog i.. usch å fy sa jag och sen började vi fundera lite kring att vi var väldigt fördomsfulla, och kom självklart fram till att det är samhällets fel! för inte är det våran heller.. vårat samhälle gör att vi blir fördomsfulla och så är det bara! och JA ibland får man se ner på folk för ALLA gör det, det spelar ingen roll om man är en perfekt person som aldrig pratar skit om ngn å blabla, man kommer ngn gång att se ner på ngn, så äre!


Förövrigt var det mysigt att åka å handla lite, sånt är jag bra på! att göra av med pengar alltså.. haha oj då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0